|
A számítógépes hálózatok biztonságos és hatékony üzemeltetése, valamint a felhasználók maximális támogatása mindennapi munkájukban az alappillérei helpdesk szolgáltatásunknak. Cégünk filozófiája a helpdeskben is megnyilvánul, mely az alábbiakban nyújt előnyt az Ön vállalata számára:
Költséghatékonyság: nem kell saját apparátust fenntartani és
folyamatosan képeznie, hisz egy professzionális csapat áll cége
szolgálatában
Rugalmasság: a mi ügymenetünket ügyfeleink üzletmenete határozza
meg és mi igazodunk cége igényeihez - nem pedig fordítva
Teljes körű szolgáltatás: szolgáltatásaink lefedik az üzemeltetés
minden területét
- telefonos, remote és személyes támogatás
- megfelelő IT biztonsági, jogosultsági, archiválási, katasztrófa elhárítási
politika kialakítása
- hardver és szoftvereszközök nyilvántartása
- folyamatos szoftveres verzió figyelés és frissítés
- rendszeres vírusmentesítést és spamírtás
- segítségnyújtás a számítástechnikai beszerzések lebonyolításában a
megfelelő ár, minőség, garancia és megbízhatósági szempontokat
figyelembe véve ill. a fejlesztési és beszerzési terv kialakításában,
a jóváhagyott keretek betartásában
- segítségnyújtás az esetleges számítástechnikai javítások és megelőző
karbantartások elvégzésére illetve megszervezésére, valamint a
megfelelő szerviz hátteret az ár, minőség, garancia, átfutási idő,
megbízhatóság figyelembe vételével
- igény szerint koordináció az informatikai és telekommunikációs
rendszerének működtetésében részt vevő egyéb emberek ill. cégek
munkájában (internet, ISDN, stb.), a szolgáltatási minőség, ár, csomag
folyamatos értékelését és optimalizálását figyelembe véve
- kapcsolattartás a cég más telephelyeivel vagy kapcsolódó vállalkozásaival
- részvétel az informatikai stratégia kialakításában, a döntéshozatali
folyamatokat elősegítésében
- folyamatos tájékoztatása a számítástechnika fejlődése során kínálkozó
új lehetőségekről, szükség szerint javaslattevés azok alkalmazására
- felmérés és megvalósítás a működéséhez szükséges és jóváhagyott
informatikai fejlesztésekben
- szükség esetén oktatást biztosítása tréning ill. konzultációk formájában
az újonnan bevezetett rendszerek működését illetően
- cég saját IT alkalmazottai továbbképzésének elősegítése
- külön kérésre kimutatásokat (riportok) elkészítése
Az ITSource Kft. ezen felül a következő területeken nyújt kimagasló szolgáltatást:
|
Proaktív kiszolgálás: cégünk nem elégszik meg a problémák
elhárításával, hanem előre gondolkozik és segít cégének a
tervezésben is
Gyors válaszidő: az esetek 90%-át 24 órán belül kivizsgáljuk és 48
órán belül meg is oldjuk - hotline eseteket pedig akár 1-2 órán belül is
Rendkívül kedvező árak: hálózata hozzávetőleges üzemeltetési
költségeit az alábbi irányárakkal tudja kikalkulálni
Munkaállomásonként: |
7.500 Ft + áfa / hó
|
Szerverenként: |
25.000 Ft + áfa / hó*
|
Nyomatónként: |
3.750 Ft / hó**
|
*A fenti árak irányadónak számítanak, a pontos ármegállapítást befolyásolhatja az adott cég földrajzi elhelyezkedése, a hálózat struktúrája illetve a cég ügymenete és egyéb igénye.
** Szerviz- vagy anyagköltséget nem tartalmaz (amennyiben van igény rendszeres szervizes elszállításokra 4000 Ft + áfa / berendezés / hó értékben tudjuk vállalni)
További extra szolgáltatásaink:
Szerződött ügyfeleink részére dedikált kapcsolattartó biztosítása
Egy éves szerződés megkötése és kifizetése esetén 10% kedvezményt adunk az éves díjból!
Ügyfeleink részére online e-commerce fizetés esetén (bevezetés alatt!) további 3% kedvezmény biztosítható!
|
|