IP-Centrex költségcsökkentés

Az ITSource elkötelezett a szélessávú internetszolgáltatások, és az ennek segítségével megvalósuló egyéb technológiák (pl. VoIP, IP-centrex) terjesztése mellett. Ezek az alkalmazások arra hivatottak, hogy megkönnyítsék a kommunikációt, egyre egyszerűbb használatuk és javuló hatékonyságuk időt és anyagiakat takarít meg használói számára.

VoIP

A VoIP vagy IP-telefónia — a távközlés egy olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem az Interneten vagy más, szintén IP-alapú hálózaton folyik. Ezáltal elmondható, hogy az IP-alapú beszélgetés jelentősen kevesebbe kerül a hagyományos távbeszélőn folytatottól és számos más előnnyel is rendelkezik. Mivel a szolgáltatás meglévő szélessávú internetkapcsolatra épül, ezért a VoIP alkalmazása széles körben lehetséges, aminek elterjesztéséhez az ITSource elkötelezte magát.

Miért érdemes VoIP szolgáltatást választani?

 

rendkívül alacsony percdíjak

 

nincs kapcsolási díj

 

díjmentes hívások a telephelyek és az egyes mellékek között

 

akár 30-50 százalékkal csökkentheti telefonköltségeit

 

kiválthatja és megtakaríthatja a meglévő alközpontja üzemeltetési
    költségeit

 

rugalmasan bővíthető, kiépíthető

 

fejlett és sokrétű alközponti szolgáltatások

 

nincs szükség semmilyen komoly beruházásra

 

teljes körű ügyintézést kap, ISO 9001 minőségű megbízható
    szolgáltatással


A telefonszolgáltatás forgalmi díjai (Premier VoIP csomag)

Hívásirány
nettó Ft/perc
Helyi
4,72 Ft
Távolsági
6,24 Ft
Mobil
31,68 Ft
Nemzetközi (Zóna 1)
5,76 Ft



A szolgáltatás igénybevétele meglévő szélessávú internetkapcsolatra épül.

Internet (VoIP) telefon

Az IP-Centrex az ITSource olyan VoIP-ra épülő (professzionális virtuális alközponti) telefonszolgáltatása, mely alkalmazásával jelentős költségmegtakarítást érhet el a hagyományos telefonos megoldásokkal szemben, miközben rendkívül gazdag alközponti funkciókhoz és értéknövelt szolgáltatásokhoz juthat már meglévő hálózatán.

Ez a szolgáltatás azon cégek számára is kedvező megoldást jelent, amelyek még nem, vagy éppen már rendelkeznek alközponttal, de bővíteni vagy cserélni szeretnék a meglévő berendezést. A hagyományos analóg- vagy digitális alközpontok ugyanis meghatározott számú melléket képesek csak kezelni, bővítésükre pedig vagy nincs lehetőség, vagy csak jelentős költségráfordítással oldható meg – az üzemeltetési költségekről nem is beszélve.

Az ITSource ezen megoldásai cégmérettől, alkalmazotti létszámtól függetlenül országosan bármilyen vállalatot képesek lefedni. Így a kisvállalkozásoktól a legnagyobb méretű multinacionális vállalatokon át a nagy intézményes cégekig, mindenki számára tudunk hatékony megoldást biztosítani.

 

Ha cége érdeklődik a szolgáltatásunkról vagy kérdése volna, kérem, keressen meg minket - 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot:


Az Ön neve:    
Cégnév:   
E-mail címe:
Megjegyzés:

Hagyd üresen:




IP-Centrex

 

 
   
ITSource Outsourcing: Elérhetőségeink ITSource Outsourcing: Partnerek ITSource Outsourcing: hírek az Outsource világából Telefon alközpontok, mobil flották, GSM adapterek Hálózatüzemeltetés, szerverfelügyelet, tárhely & weblapkészítés, ADSL, Bérelt vonal ITSource Outsourcing: Miért outsource? ITSource Outsourcing: cégünk főoldal angolul