|
IP-Centrex költségcsökkentés
|
Az ITSource elkötelezett a szélessávú internetszolgáltatások, és az ennek segítségével megvalósuló egyéb technológiák (pl. VoIP, IP-centrex) terjesztése mellett. Ezek az alkalmazások arra hivatottak, hogy megkönnyítsék a kommunikációt, egyre egyszerűbb használatuk és javuló hatékonyságuk időt és anyagiakat takarít meg használói számára.
VoIP
A VoIP vagy IP-telefónia — a távközlés egy olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem az Interneten vagy más, szintén IP-alapú hálózaton folyik. Ezáltal elmondható, hogy az IP-alapú beszélgetés jelentősen kevesebbe kerül a hagyományos távbeszélőn folytatottól és számos más előnnyel is rendelkezik. Mivel a szolgáltatás meglévő szélessávú internetkapcsolatra épül, ezért a VoIP alkalmazása széles körben lehetséges, aminek elterjesztéséhez az ITSource elkötelezte magát.
Miért érdemes VoIP szolgáltatást választani?
rendkívül alacsony percdíjak
nincs kapcsolási díj
díjmentes hívások a telephelyek és az egyes mellékek között
akár 30-50 százalékkal csökkentheti telefonköltségeit
kiválthatja és megtakaríthatja a meglévő alközpontja üzemeltetési
költségeit
rugalmasan bővíthető, kiépíthető
fejlett és sokrétű alközponti szolgáltatások
nincs szükség semmilyen komoly beruházásra
teljes körű ügyintézést kap, ISO 9001 minőségű megbízható
szolgáltatással
A telefonszolgáltatás forgalmi díjai (Premier VoIP csomag)
Hívásirány |
nettó Ft/perc |
Helyi |
4,72 Ft |
Távolsági |
6,24 Ft |
Mobil |
31,68 Ft |
Nemzetközi (Zóna 1) | 5,76 Ft |
|
A szolgáltatás igénybevétele meglévő szélessávú internetkapcsolatra épül.
Internet (VoIP) telefon
Az IP-Centrex az ITSource olyan VoIP-ra épülő (professzionális virtuális alközponti) telefonszolgáltatása, mely alkalmazásával jelentős költségmegtakarítást érhet el a hagyományos telefonos megoldásokkal szemben, miközben rendkívül gazdag alközponti funkciókhoz és értéknövelt szolgáltatásokhoz juthat már meglévő hálózatán.
Ez a szolgáltatás azon cégek számára is kedvező megoldást jelent, amelyek még nem, vagy éppen már rendelkeznek alközponttal, de bővíteni vagy cserélni szeretnék a meglévő berendezést. A hagyományos analóg- vagy digitális alközpontok ugyanis meghatározott számú melléket képesek csak kezelni, bővítésükre pedig vagy nincs lehetőség, vagy csak jelentős költségráfordítással oldható meg – az üzemeltetési költségekről nem is beszélve.
Az ITSource ezen megoldásai cégmérettől, alkalmazotti létszámtól függetlenül országosan bármilyen vállalatot képesek lefedni. Így a kisvállalkozásoktól a legnagyobb méretű multinacionális vállalatokon át a nagy intézményes cégekig, mindenki számára tudunk hatékony megoldást biztosítani.
|
|